Inngangen din til EPLAN Global Support
EPLAN Solution Center for programvare kundeservice
Med vårt online support system, "EPLAN Solution Center", får du som programvaretjenestekunde omfattende support gjennom mer effektiv behandling av dine individuelle applikasjonsspørsmål. Dette akselererer prosessen din og gjør det mulig for oss å svare raskere på deg på spørsmål som haster å avklare. I tillegg kan du spore statusen til billettene dine når som helst.

Slik fungerer det i EPLAN
Opprette et støttespørsmål fra EPLAN-plattformen.


Ingen programvaretjeneste ennå? Informer deg selv om våre tjenester
Har du problemer med pålogging eller trenger du informsjon? kontakt vår support:
+47 31421010
Har du spørsmål eller trenger ytterligere informasjon om programvaretjenesten? Vi hjelper deg gjerne - bare ring oss eller send oss en e-post!
+47 31421010
marketing@eplan.se
*Data beskyttelse
For den verdensomspennende driften av EPLAN Solution Center bruker EPLAN en løsning som er levert av en ekstern teknisk leverandør. Databehandlingen kan også foregå utenfor EU. Tjenesteleverandøren er forpliktet til å overholde gjeldende nivå av databeskyttelse i Tyskland (inkludert passende tekniske og organisatoriske tiltak for datasikkerhet) og å overholde instruksjonene fra EPLAN i innsamling, behandling og bruk av personopplysninger.